Wednesday, October 12, 2011

Losing Another Friend.

Aku tak suka benda macam ini. Dan aku tak tahu bila aku akan belajar menerima pemergian/kehilangan orang terdekat yang tersayang. Aku post benda ni khas untuk kau --- antara pembaca blog & pendengar aku yang setia.

Bila aku stress on Calculus, kau teman aku sampai 2-3 pagi dalam Facebook chat.
Bila aku ajak lomo outing, kau on je kan? :')
Bila pergi gig, kita akan gerak sama-sama.
Bila aku cuak nak ambik TOEFL, kau kata "Chill lah Belle."
Bila turn kau pulak ambik TOEFL, aku tolong habis-habis.
Bila aku cerita pasal kahwin, kau gelak-gelak & tolong sambung cerita aku.
Bila Colorsplash kau rosak, aku semangat nak betulkan sampai elok balik.

Tapi sekarang kau nak pergi. Jauh sangat.

Aku malas nak cakap apa-apa lagi. Sebab aku rasa air mata lebih layak menggantikan apa-apa kata yang aku nak susun untuk kau baca sekarang.

Thanks for everything, Aniq. Goodluck for your future undertakings. Aku akan selalu rindu kau. Gambar kau akan ada dekat desktop aku selagi aku tak mampu nak lawan rasa sedih ini.





1 comment: