Sunday, September 25, 2011

Teori di Pagi Hari.

Ini random thought. Pukul 7.27 pagi macam ini boleh pulak gua terfikir benda-benda tak berkaitan dengan bahan ilmiah; padahal lagi 33 minit lagi gua nak pergi kelas. Gua bukan apa, dah gambar-gambar perempuan yang tayang badan kat Facebook ni keluar, gua pun take-a-look-tapi-macam-tak-berkenan je lah.

Teori hari ini ialah;

Perempuan yang kurus, lidi, papan-plywood, lebih cenderung untuk menjadi so-called sexy, tayang body, lurah longkang, bukit bukau, segala yang macam-ada-tapi-tak-wujud tu --- lebih dari perempuan yang mantap, menggiurkan dan ada body shape kaw-kaw punya. Pehh bunyi gua dah macam lesbo hardcore.

Lu orang tak percaya? Sekarang pergi tengok masing-masing punya friends kat FB. 70% gua cakap ni apply kat kawan-kawan lu orang.






p/s: Gua dah jarang post benda radikal. Apasal ah?

No comments:

Post a Comment