Thursday, July 7, 2011

Convocation & Graduation Night 2011.

Orang lain dah lama habis foundation (dah kerja dah pun), aku baru nak habis. Tak apa, biar lambat asal hebat. Ini ialah event terakhir sebelum kami-kami mengundur diri dari Pengajian Asasi, 23 Jun 2011.

Convocation for Preparatory Programme for Excellent Students (PPES) UNITEN 2010/2011


Seterusnya, pada hari yang sama, sebelah malamnya, kami-kami meraikan satu tahun yang cukup istimewa di Equatorial Hotel, Bangi. It's the prom night, bebeh.

Bersama 2 orang yang paling kuat menyokong minat & keterujaan aku dalam seni;
Nadzmy Hakkim & Mdm Gwynedd Nora Owen


Usha sikit gua pakai apa malam tu. Yukata - thin kimono for Japanese ladies during summer. Silap sikit je, aku jadi geisha yang tak berapa nak putih melepak sangat lah, sebab baru balik snorkel baikkkk punya dekat Tioman.


Gua jadi Prom Queen malam tu. Lu ada apa? HAHAHA


Ini gambar penutup untuk post kali ini. Angels kiri kanan, awhhh comel hahahaha. Nampak sweet gitu kan aku dikelilingi lelaki-lelaki awesome ni? Okay kalau nak muntah boleh pergi sekarang sebab post dah habis :)


3 comments: